Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Svårare än väntat !

Av karl-otto hultström - 8 februari 2012 13:57

Det är så jävla många bloggnamn och lösenord och säkerhetskoder innan man kan börja skriva, att energin nästan är slut , då man väl är här.


Kom hem från Thailand i går. En hel månad var jad där vilket var 14 dar för mycket. Det är rätt tråkigt ! Finns inget att göra än att gå på barer och äta middag. Tror jag gått gatan från stranden upp till Phatak Road 100 ggr. Inkastarna börjar tröttna på mig och ids inte ens säga något dumt.


Ang

barer så har jag inget emot dem. Blev god vän med flickorna till slut. Alla var framme hos mig och erbjöd sig att h   ålla mig sällskap en liten stund eller hela natten. Men jag avstod. Inte av några löjliga moraliska skäl utan för att jag tappat intresset. Bjuder gärna på drinkar och får några pussar som belöning men sen är det stopp för min del.

Har inga moraliska betänkligheter och rekommenderar yngre och oerfarna till de barer jag själv gillar och där flickorna är trevliga.

Att bjuda en dam på en drink kostan150 bath vilket motsvarar ca 30 sek. Att ta med sig en dam kostar 300 för att lösa ut henne från baren och sen brukar man betala minst 1000 bath för servicen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av karl-otto hultström - 10 februari 2012 13:29

    Har fått igång min gamla blogg. V g läs den ! kadawerhielm.wordpress.com   Välkomna !   ...

Av karl-otto hultström - 9 februari 2012 09:40

  Vilket jävla väder ! Från + 30-35 i Thailand till - 10 här. Skilland 45 grader. Är det 30-35 grader ute går man inte gärna ut. Only mad dogs and englishmen såg man streta uppför gatan badande i svett. Låg själv på sängen och försökte ställa in de...

Av karl-otto hultström - 9 februari 2012 08:37


  Håller helt med Ryssland och Kina för en gångs skull ! Omvärlden ska inte lägga sig i konflikten i Syreien.  Lär av misstagen i Iraq och Libyen ! Det är gjort på någon dag att jag bort diktatorn Assad, men vad kommer sen.   Förmodligen tar ...

Av karl-otto hultström - 8 februari 2012 18:30


  En som ångrar sig idag är statsministern. Hans förslag om höjd pensionsålder får humorn att blomma på nätet. Finns hur inlägg som helst med en glad FR som står böjd över en halvdöd och glatt uppmanar honom/henne att jobba vidare. Allvarligt talat...

Av karl-otto hultström - 8 februari 2012 14:24

Försöker få ordning på bilderna. Det är inte så lätt för en teknisk idiot som mig !  ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards